Werkwijze

U geeft ons aan waar u behoefte aan heeft, een inschatting van de werkzaamheden en het vereiste kennisniveau van de tijdelijke HR medewerker. Bij voorkeur gaan wij in een zo vroeg mogelijk stadium met u in gesprek om uw wensen en eisen te inventariseren. Maar wij weten ook dat u niet altijd ruimschoots van tevoren weet dat u een interim HR consultant nodig heeft. Indien nodig schakelen wij op zeer korte termijn met u mee op het moment dat de situatie voor úw organisatie urgent is.

Uw HR profiel

Op basis uw input gaan wij kijken wie van onze consultants voldoet aan het opgestelde profiel en wie er beschikbaar is. Snelheid in dit proces is in veel gevallen cruciaal voor onze klanten en juist daarom bent u bij ons aan het juiste adres, wij schakelen graag mee in uw versnelling.

Vervolgens maken we een match en stellen de betreffende consultant(s) aan u voor middels een profielbeschrijving en het bijbehorende cv.

De volgende stap is een persoonlijk kennismakingsgesprek zodat u een indruk kunt krijgen van de persoon achter het cv om zo te inventariseren of de betreffende consultant past binnen hetgeen uw organisatie voor ogen heeft. Vervolgens bespreken we de planning en gaan we zo snel mogelijk voor u aan de slag op basis van onze detacheringsovereenkomst.