Over FlexTask

FlexTask is al sinds 2006 gespecialiseerd in dienstverlening op het gebied van salarisadministratie, payroll en HRM. Dit doen we door middel van detachering voor tijdelijke of projectmatige invulling. Ongeacht de salarissoftware of het HR-systeem waarmee u werkt of de regio waar uw organisatie gevestigd is. Wij hebben consultants beschikbaar in heel Nederland met kennis van alle gangbare systemen.

Dienstverlening rondom uw salarisadministratie & HR

Uitgangspunt voor samenwerking is in beginsel altijd wederzijds vertrouwen, dat is de basis. Bovendien gaan wij liever voor een lange-termijn relatie dan voor een snelle opdracht. Wij zijn scherp, accuraat, betrouwbaar en kundig wat leidt tot tevreden klanten én tevreden consultants. Precies zó hebben wij het graag!

Interim salarisadministrateur

Wij helpen onze klanten met het invullen van tijdelijke onderbezetting in de organisatie door het leveren van een interim salarisadministrateur of payroll specialist. Dat kan zijn om tijdelijk de bestaande salarisadministrateur te vervangen, wegens bijvoorbeeld zwangerschapsverlof. Soms hebben onze klanten extra resources nodig tijdens een piekperiode.

In weer andere gevallen is er behoefte aan hele specifieke salarisadministratie kennis. Bijvoorbeeld om een efficiencyslag te maken of om nieuwe regelingen door of in te voeren. Maar denk ook aan verbeter- en optimalisatie-trajecten, implementaties van een nieuw salaris-softwaresysteem, het tijdelijk aansturen van het payroll team of het opleiden en coachen van (nieuwe) medewerkers op de salarisadministratie.

Onze interim salarisadministrateurs beschikken over zeer ruime ervaring met verschillende systemen, CAO’s, branches en organisaties. Ze zijn flexibel inzetbaar en snel up-and-running. Kortom, als er ook binnen uw organisatie extra inzet nodig is dan is detachering een prima oplossing voor u.

Interim HR

Voor HR geldt in beginsel hetzelfde als voor payroll. Klanten met tijdelijke onderbezetting of behoefte aan specifieke HR kennis helpen wij met een interim HR specialist. Er zijn veel verschillende scenario’s denkbaar waarin uw organisatie tijdelijke extra HR resources nodig heeft.

Vervanging tijdens ziekte of zwangerschapsverlof is veelvoorkomend, evenals piekperiodes tijdens bijvoorbeeld een overname of een fusie. Net zo vaak komen wij het tegen dat er tijdelijk behoefte is aan specifieke externe kennis om bijvoorbeeld processen en procedures te optimaliseren.

Onze HR specialisten beschikken over zeer ruime ervaring met verschillende bedrijven en situaties waardoor ze snel en inzetbaar zijn. Een prima oplossing dus als u tijdelijke extra HR inzet nodig heeft.

Wilt u weten hoe wij ook uw organisatie verder kunnen helpen? Neem dan snel contact met ons op voor een kennismakingsafspraak.