Gisteren
Zo vaak worden wij benaderd door een opdrachtgever die met grote haast een interim salarisadministrateur of HR-professional zoekt. Veelal is het antwoord op de vraag wanneer de interimmer moet starten gekscherend: “Gisteren”.
Dat is in de meeste gevallen ook meer dan begrijpelijk. Er is plotsklaps iemand binnen het team weggevallen terwijl alle processen wel doorlopen. Aan het eind van de maand moeten namelijk wel ‘gewoon’ alle salarissen worden betaald. Lopende HR-dossiers kunnen echt niet langer blijven liggen. Om maar te zwijgen over de achterstand die eigenlijk ook al lang weggewerkt zou moeten zijn en echt niet verder op kan lopen.
Kortom, of wij zo snel mogelijk iemand kunnen leveren. Vaak is er al een aantal dagen verloren gegaan met de vraag bij wie ze deze vraag nu eigenlijk neer kunnen leggen.
Hoe mooi zou het dan zijn als wij elkaar al kennen? Als je al weet dat je in dit soort gevallen ‘gewoon’ bij ons aan kunt kloppen? Zo kunnen we gezamenlijk met meer rust en aandacht zorgen voor de juiste oplossing.
Snel een interim salarisadministrateur of interim HR professional in huis
FlexTask Interim Payroll & HR is al sinds 2006 gespecialiseerd in razendsnel leveren van een interim salarisadministrateur of een interim HR-professional. Passend bij het profiel van de interim opdracht en tegen een aantrekkelijk tarief.
Onze belangrijkste speerpunten
- Zorgen dat jij razendsnel de juiste interim professional in huis hebt;
- Waar je ook gevestigd bent in Nederland;
- Passend bij jouw opdrachtbeschrijving;
- Met de juiste kennis er ervaring;
- Zodat jullie processen gewoon doorlopen.
Als je gisteren iemand nodig hebt dan hadden wij elkaar dus eergisteren al moeten kennen. Ook wij hebben helaas geen tijdmachine dus dat lukt niet meer. We kunnen er samen wel voor zorgen dat je weet bij wie je moet zijn mocht zich morgen toch een probleem voordoen. Namelijk door vandaag alvast even met elkaar te bellen.
Vandaag is immers het gisteren van morgen!